Podrška

Nama su korisnici na prvom mestu …

Poštovani, Vas kao postojećeg korisnika i vama potrebnu podršku, bilo kroz informacije ili potrebu izlaska na teren - servis, stavili smo sebi na sam vrh liste i ispred priključenja novih korisnika. Nadamo da će novo prijavljeni potencijalni korisnici to prepoznati kao dobru stvar i tu i tamo kada zatreba nagraditi nas sa malo dodatnog strpljenja.

Pre poziva u cilju podrške proverite kablove, priključke na struju i razmislite šta možete da predložite kao uzrok nastanka problema ( dodavanje mrežnog/wifi uređaja samostalno, nestanak struje, wifi identifikacija se izmenila, nevreme, izvučen je kabl, oštećen je konektor … itd ).

Kada vam se javi ili vas pozove podrška , dozvolite da vas vodi kroz postupak i pitanja – time štedite i vaše i naše vreme. Koristeći iskustvo stečeno tokom 28. godina rada 90% problema rešavamo za 90% manje vremena.

Bez obzira na gore navedeno, nije ugodno da nas čekate bez interneta pa zato savetujemo da čuvate opremu koju ste dobili na korišćenje. Bolje da oprema radi kada vi to želite , nego da radi kad ona to hoće. Stoga vam dajemo nekoliko saveta :

  • Zaštitie mrežne kablove koji služe za protok vaših podataka (ne gaziti po njima, dalje od životinja koje vole da to grickaju, bez suvišnog zatezanja, dalje od grejnih tela ... );
  • Wifi ruteri , nisu namenjeni da stoje napolju , na podu, na predmetu koji ih greje, pored predmeta koji je od metala i pored predmeta koji imaju magnetno polje ( dalje od zvučnika, mikrotalasne … ), nikako i nikada ne zavlačiti wifi ruter u uski prostor gde nema uslova za hlađenje prirodnim tokom vazduha;
  • Stabilno napajanje = stabilan internet, potreban je kvalitetan produžni i potrebno je da utičnica na zidu ima ispravno uzemljenje, APC produžni sa pik, prenaponskom, elekromagnetnom i radiofrekventnom zaštitom i detekcijom ispravnog uzemljenja je dobrodošao i za vaš računar naravno ( u kombinaciji sa UPS-om još bolje );
  • Opremu održavajte čistom jer time ne samo da održavate vaše okruženje čistim i lepim, nego omogućavate da se oprema hladi prirodnim tokom vazduha. Kako ste je zadužili treba je i vratiti;
  • Ako planirate da dirate kablove – da isključujete zbog sređivanja ili radova, slikajte mobilnim zatečeno stanje. Te slike će vam kasnije pomoći da vratite sve kako je bilo i funkcionisalo;
  • Ako planirate da dodate ili da samostalno podešavate wifi ruter - bez predhodnog iskustva i/ili znanja
    Potrebno je da imate nekog iskustva, bez predhodnog znanja izbegavajte da se bavite resetovanjem uređaja jer time unosite problem u svoju lokalnu i wifi mrežu i izlažete sebe i svoje uređaje opasnosti. Za razliku od sijalice koju uključite i radi, mrežni uređaji su računari u malom i imaju zvoj zadatak koji je fabrički podešen, koji kao takav nije preporučljivo zadržati već treba prilagoditi/podesiti za vašu mrežu.
    ... a ako imate iskustva , dobrodošlo je da to uradite jer time nama olakšavate posao uređenja i održavanja vaše lokalne mreže;
  • Kako bi svima bila dostupna, Podrška podrazumeva razumno vreme za rešavanje date situacije i ne podrazumeva obuku za rad na računaru, mobilnom telefonu i obuku podešavanja wifi rutera, ali ne bežimo od konkretne pomoći kroz rad-na-terenu koji je za korisnike sa 50% popusta.


Komponente koje prilikom eventualnog problema i udaljene podrške treba da korisnik prepozna

  • Napajanje za spoljni uređaj
  • Mrežni kabl i konektor
  • Napajanje za wifi ruter
  • Wifi Ruter


Vaši predlozi

Vaši predlozi za unapređenje međusobne saradnje, funkcionalnosti ili ponude su dobro došli i ozbiljno će biti razmotreni.


Načini prijema podrške

Korisnik može da zatraži podršku ili uloži reklamaciju (u daljem tekstu: Podrška) uz obaveznu identifikaciju.

  • Kada Korisnik lično u poslovnom prostoru zatraži podršku, a prisutno CAT zaposleno lice nije u mogućnosti da Vas ispravno identifikuje, dozvolite da vas pita neki privatan podatak koji ste nam prilikom potpisivanja ugovora dali ili da zatraži od vas ličnu kartu.
  • Kada Korisnik pozivom zatraži podršku , očekujemo da poziv dolaz sa telefonskog broja koji nam je sam dao prilikom potpisivanja ugovora.
  • Kada Korisnik pismeno elektronskim putem na nasu email adresu zatraži podršku , očekujemo da ista stigne sa adrese koju je lično prilikom priključivanja ili naknadno u poslovnom prostoru prijavio.

Način na koji korisnik može zatražiti podršku

Korisnik može da zatraži podršku na jedan od sledećih načina

ELEKTRONSKIM PUTEM viber porukom i slikom ***
+381605743000
na e-mail adresu CAT-a
officecat.rs
LIČNO u poslovnom prostoru CAT-a na adresi
26220 Kovin, Cara Lazara 147
PISANIM PUTEM
lično donet dopis
POZIVOM 060-574-3000
065-574-3000
069-574-3000
0800-404-047